Reklamácia cez Packetu

Dorazil vám tovar poškodený? Výmena je jednoduchá.

Postup

1. Balík štandardne zabaľte spolu s informáciami pre reklamáciu.
2. Stačí priniesť balíček s týmto tovarom na akúkoľvek pobočku Packety. Na balíček napíšete kód 97503328, tým bude doručený k nám a za balíček nebudete nič platiť.
3. Obsluha následne vytlačí štítok, ktorý nalepíte na balíček a obdržíte potvrdenie o podaní.
4. K nám potom balíček dorazí cca za 1-2 pracovné dni.
5. Tovar skontrolujeme a zašleme vám nový kus. Pokiaľ ho máme skladom, zasielame hneď. Pokiaľ je tovar na objednávku, potom hneď po jeho naskladnení.

Cena

Za túto službu nebudete na mieste pobočky platiť vôbec nič, pokiaľ je reklamácia oprávnená.

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Viac informácií