Zadanie reklamácie

Reklamovanie tovaru

Mrzí nás, ak máte nejaký problém s produktom zakúpeným u nás. Našu ponuku starostlivo zostavujeme, napriek tomu sa niekedy vyskytnú nedostatky.

Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa na tovare objaví vada. Za vadu sa nepovažuje zmena tovaru v dôsledku jeho bežného opotrebovania, nesprávneho používania či akéhokoľvek vlastného poškodenia.

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní a začína plynúť od doby prijatia reklamovaného tovaru. Tovar je možné doručiť osobne, zaslaním na našu adresu alebo na výdajné miesto Packeta (Zásielkovňa).

Naša adresa:
Netnakup s.r.o.
Tyršova 271
43801 Žatec
Česká republika

Výdajné miesto Packeta:
Tyršova 1148
438 01 Žatec
Česká republika
(z iného výdajného miesta nemôže byť vyzdvihnuté)

Reklamácia online

Reklamáciu môžete jednoducho zadať pomocou nasledujúceho formulára. Popíšte tu prosím, ktorý tovar si prajete reklamovať a akú má závadu. Budeme vás potom kontaktovať.


Reklamácia poštou

Reklamovaný tovar je možné zaslať na našu adresu skladu. Prosíme o zaslanie kompletného balenia av čistom stave. Najlepšie napr. s kópiou daňového dokladu, kde popíšete závadu.

Reklamácia v našom sklade

Reklamáciu podáte priamo v našom sklade v Žatci. Vezmite si so sebou reklamovaný tovar a najlepšie daňový doklad.